Loyale kunder hos Bosch Car Service Odder

Hos HC Auto i Odder arbejder man hårdt på at beholde kunderne. Og metoden er simpel – men effektiv. Her bliver kunderne behandlet, som man  selv ønsker at blive behandlet.

Henrik Christensen startede op ene mand i 2005, og siden, er det gået stærkt.

”Jeg har bygget det op, så jeg har ti mand ansat,” siger han og fortæller, at opskriften er ganske enkelt. Vi behandler kunderne som vi gerne selv vil behandles. Vores kunder er meget loyale, fordi de bliver behandlet, som vi selv ønsker at blive behandlet. Så vi har mange gengangere.”

HC Auto er en del af verdens største kæde af uafhængige værksteder Bosh Car Service.

Det betyder, at mange kunder, der har fået god service i værkstedet er mere tilbøjelige til at komme til Bosch Car Service Odder, når de skal kigge på en ny bil.  I dette firma har man en lang række forskellige forretningsområder. Henrik Christensen står for salg og indkøb. Og så har han folk ansat til at køre værkstedet.

”Hvis du kigger på vores trustpilot kan man se, hvor stor en tilfredsstillelse, der er blandt vores kunder. Vi fokuserer meget på, at der aldrig bliver skiftet noget, der ikke er berettiget. Når kunden kommer til os, kan de være sikre på, at de ikke får nogen regning, der ikke er berettiget. Kunderne bliver også kontaktet inden vi reparerer bilen, så de ved, hvad det koster.” oplyser Henrik Christensen og understreger, at hvis folk kommer ind med en gammel bil, så bliver de også rådgivet om, hvorvidt det nu kan svare sig at reparere den.”

Der er også synstjek, så man ikke får lavet for meget inden et syn, for at den kan gå igennem. Desuden har man hos HC Auto også dækcenter og dækhotel.

Fremtiden er elektrisk. Det er den også hos HC Auto!

”Vi søger konstant udvikling. Vi skal jo over på elbiler. Vi ligger ikke på en sovepude, for vi skal være der, hvor kunderne er. Det betyder også, at vi sagtens kan servicere el-biler. Det bliver vores mekanikere uddannet til hos Bosch Car Service. Det er jo en efteruddannelse,” siger Henrik Christensen afslutningsvis og fortæller, at man også uddanner mekanikerne til at kunne lave komplicerede ting som kalibreringer af blandt andet fartpiloter. Bilerne kan jo selv køre en del i dag og bremse ned. Der sidder følere på bilen, der skal kalibreres.”

About Author

Kategorier