Fra data til kærlighed skal skabe forbindelse mellem brugerne og drømme-elbilen

Platformen elbiil.dk der er for danske elbilsbrugere er trådt ind i det nye år med en hjertevarm kampagne, der ikke kun leverer omfattende data om ladepriser, men også fremmer kærligheden til elbilerne selv. Under overskriften “Fra Data til Kærlighed” søger elbiil.dk at skabe en forbindelse mellem brugerne og deres drømme-elbil.

Daniel Andersen, CEO og stifter af elbiil.dk, udtaler til AutoNews Business: “Denne kampagne sigter mod at vise, at vores produkt ikke blot omfatter en masse data, der guider bilkøbere gennem udstyrsniveauer, priser og opladningsomkostninger. Vi er bevidste om, at et bilkøb i høj grad også handler om den følelsesmæssige forbindelse til biler. Med denne kampagne ønsker vi at vise, at vi ikke kun tilbyder omfattende data, der hjælper bilkøbere med at navigere gennem udstyrsniveauer, bilpriser og omkostninger til opladning. Vi anerkender i høj grad vigtigheden af kærligheden til bilen. Vi ved, at det ikke kun handler om specifikationer og priser – det handler også om at skabe en forbindelse, en forelskelse i køretøjet, der vil parkere ved din ladestander.”

Medstifter Jesper Jonassen tilføjer: “Derfor ønsker vi at samarbejde med forhandlerne og sælgerne, så vi sammen kan komme med bud på, hvad der mere præcist fanger folks interesse, når de lader sig forelske i en bil fremfor en anden”.

Platformen elbiil.dk ønsker derfor at samarbejde med elbilforhandlere og sælgere for at identificere, hvad der specifikt fanger folks interesse, når de vælger deres næste elbil. Sammen vil vi udvikle et dybere indblik i de faktorer, der får folk til at forelske sig i disse køretøjer

I følge de to stiftere kan man forvente fra “Fra Data til Kærlighed” kampagnen en komplet oversigt på elbiil.dk der giver komplette oversigter om priser på hjemmeladning samt specifikationer, udstyrsniveauer og priser på alle elbiler på det danske marked. Desuden er der brugercentreret data:
Stifterne forstår nemlig, at det ikke kun handler om data – det handler om, hvordan data kan opfyldes, og hvordan den kan hjælpe brugerne med at træffe de rigtige valg for deres ideelle elbiloplevelse.
Forelskelse i bilen gennem redaktionelt indhold, billeder og historier vil de fremhæve de unikke træk ved hver elbilmodel og inspirere brugerne til at finde den elbil, de virkelig kan forelske sig i.

Vil række ud til forhandlere og importører

elbiil.dk planlægger at samarbejde tæt med forhandlere og sælgere af elbiler for at skabe et dybere indblik i, hvad der fanger forbrugernes hjerte, når de står over for valget af deres næste elbil.

På elbiil.dk’s YouTube kanal kan man løbende følge med i deres søgen efter elbils kærlighed. Planen er, at denne kanal vil fungere som et video-bibliotek, hvor seerne kan nyde gennemgange af forskellige mærker og modeller. Her får man også en indsigt i de mange nye ekstramuligheder, der følger med de seneste elbiler.

About Author

Kategorier