Hos Viggo Laursen A/S siger vi ”hvis du vil tjene mere”

Vælger du det rette serviceniveau?

 Pris vinder ikke altid. Den rigtige pris vinder altid = besparelser vinder altid. Der skal bare vælges det rigtige serviceniveau.

Overordnet er der i samhandel kun 3 parametre at spille på; kvalitet, pris og service. Meget få virksomheder kan mestre alle 3 på én gang. Man kan f.eks. ikke have markedets bedste pris samtidig med markedets højeste serviceniveau, medmindre det går ud over kvaliteten.

Hos Viggo Laursen har vi valgt at sælge samme kvalitetsmærker, som er de mest ønskede på værkstederne, men hvor nogle grossister vælger meget høj service, hvad angår (A) antal leveringer, (B) udvalg og (C) ”hvis du vil vide mere”, har vi valgt et lidt mindre serviceniveau med (A) én samme-dags-levering, (B) lidt mindre udvalg og (C) ”hvis du vil tjene mere”.

Hos Viggo Laursen har vi naturligvis ikke noget i mod at være billigst, men det er ikke altid det mest afgørende. Det vi bestræber os på, er at finde et passende serviceniveau, hvor vi er billigst. Her fokuserer vi på et fornuftigt udvalg, sikker levering, fri returret i 30 dage på reservedele og 3 års garanti. Alt sammen tilstrækkeligt for at kunne bestille hjem til planlagte fremtidige reparationer. Så i de tilfælde hvor denne service er passende, er der rigtig mange penge at spare.

Derfor siger vi; ”hvis du vil tjene mere”. Det skal ses som en ekstra mulighed, som værkstederne kan (til)vælge blandt flere muligheder i den daglige drift. Vi tror på, at den rigtige pris og besparelser altid vinder. I hvert fald i et konkurrencepræget marked.

About Author

Kategorier