Gode tiltag har medført køkultur

Den danske OE-leverandør ScanDybbroe har i disse uger og måneder super god medvind på motorvejen, da firmaet oplever en flot fremgang, efter at de har startet en massiv synlighed af firmaet og dets kompetencer overfor den danske autobranche.

Adm. direktør Lars Hedegaard fra ScanDybbroe udtaler: ”Vi kører i dag efter princippet, ude af øje ude af sind, hvilket vi har implementeret i virksomhedens DNA efter et år hvor synlighed blev prioriteret som et fokusområde, der nu har vist sit værd i stor stil. Sidste år skruede vi op for synligheden i form af at være nærværende på vores egne SoMe platforme, samt eksternt på SoMe platforme såsom Facebook. Her har vi fået vores SoMe bureau til at udvikle effektive nærværende indhold og kampagner, der dagligt og ugentligt har været bragt i øjenhøjde med vores kunder og deres ansatte, hvilket har båret stor frugt og god feedback. Samtidig har den seneste tids vejrforhold skabt yderligere travlhed. Så alt i alt en meget positiv start på et nyt år, hvor der pt. har været massiv kø i kunde oprettelser, men hvor alle er henvendelser er blevet taget seriøst og håndteret i takt med at de er kommet ind”.

ScanDybbroe har også fået deres bureau til at lave nogle flotte videoproduktioner, hvor gode samarbejdspartnere har fortalt om samarbejdet, servicen og produkterne hos ScanDybbroe.
Disse videoer er bl.a. understøttet af annoncering i branchens fagmedier. Igen i 2024 har OE-leverandøren ScanDybbroe lagt sig i selen for at skabe merværdi til kunderne i form af
leverancer af OE-kvalitetsdele, hvilket synliggøres via webshop, personlig dialog, såvel via
kreative marketingskampagner.

About Author

Kategorier