Travle bilister får det nu lettere

I en travl hverdag kan det være en udfordring at finde tid til at få bilen til syn, og det er netop denne udfordring, DEKRA Bilsyns nye Hente & Bringe Service adresserer.

Ved at tilbyde kunderne mulighed for at bestille en professionel chauffør til at afhente deres bil fra deres ønskede adresse og efterfølgende levere den tilbage efter synet, eliminerer DEKRA Bilsyn den bekymring, der ofte er forbundet med transport og tidsplanlægning.

Mikael Morell, administrerende direktør hos DEKRA Bilsyn, udtaler til AutoNews Business:

”Vi forstår, hvor vigtig bilens pålidelighed er i en travl hverdag. Med vores Hente & Bringe Service ønsker vi at give vores kunder mulighed for at fokusere på andre vigtige opgaver, mens vi tager os af bilsynet. Det er en del af vores engagement i at skabe en problemfri oplevelse for vores kunder, fra start til slut.”

For at løse opgaven har DEKRA Bilsyn indgået et samarbejdet med Gire Mobility, som har tilknyttet over 100 professionelle chauffører. Kundens bil er fuld forsikret, og det er dermed 100% risikofrit for kunden.

Christopher Haar, Country Manager for Gire Mobility Danmark, udtaler:

”I en travl hverdag kan det både være besværligt og tidskrævende at tage sin bil til syn. Den udfordring er DEKRA Bilsyns nye Hente & Bringe Service med til at løse. I samarbejde med DEKRA Bilsyn afhenter og tilbageleverer vores professionelle chauffører kundens bil på et ønsket sted og tidspunkt, så kunden har mulighed for at bruge deres tid på noget andet end at vente i synshallen. Denne service vil uden tvivl give bilisterne i Storkøbenhavn en mere bekvem og effektiv måde at opretholde deres bils sikkerhed og lovlighed på vejen.”

Introduceres til private og erhverv

Ud over at imødekomme behovene hos private bilister forventer DEKRA Bilsyn, at der også er et betydeligt potentiale for den nye Hente & Bringe Service overfor bilforhandler- og værkstedsmiljøet.

Ved at tilbyde bilforhandlere og værksteder muligheden for at få hentet og bragt deres biler, kan de nu spare tid og penge ved ikke at skulle sende en mekaniker eller anden medarbejdet til synshallen.

Det er altså slut med at skulle bekymre sig om transport samt ventetid, mens køretøjet er til syn. Autoforhandlere og værksteder kan nu bruge deres tid på deres kerneforretning.

About Author

Kategorier