Nye initiativer skal styrke fremtiden

Der er den seneste tid sket flere nye initiativer hos autogrossisten FTZ. I øjeblikket er en af fokusområderne et Roadshow, der markerer startskuddet for FTZ’s nye vision og mission, og de tre nye værdier, som skal bygge FTZ’s fremtid i forhold til medarbejdere, kunder, leverandører og hele det omgivende samfund.

Roadshowet kommer ovenpå en omfattende reorganisering, der sammen med en række nye initiativer, skal sikre, at FTZ kommer til at stå endnu stærkere de kommende år i et konkurrencepræget marked. Selskabets CEO Michael Gadegaard glæder sig over, at der nu for alvor er sat strøm til selskabets nye struktur og ikke mindst de ledelsesmæssige ledestjerner, som nu skal sætte retningen for de kommende år.

“Det er helt afgørende, at alle medarbejdere ved, hvor vi er på vej hen, og hvilken vej vi skal. Vi har nu haft samlet ledere, sælgere, konsulenter og KAM og samtidig lavet et omfattende kommunikationsarbejde til resten af vores ansatte. Så nu er vi for alvor klar til at komme i gang,” siger Michael Gadegaard til AutoNews Business.

Tre nye værdier

“FTZ vil være den ultimative partner, der direkte til og rundt om værkstedet leverer professionelle og konkurrencedygtige løsninger, det er den nye vision. Missionen er, at anvende markedslederposition til at levere professionelle og profitable værkstedsløsninger og sikre support og samarbejde med de førende værksteder og forpligte sig til at være de bedste fageksperter med det mest relevante produktsortiment og altid være tilgængelig,” udtaler CEO Michael Gadegaard.

Han forklarer samtidig, at FTZ’s tre nye værdier er; ordentlighed, samarbejde og udvikling. “Ordentlighed står for, at vi holder vores løfter og står ved vores forpligtelser. Vores kommunikation er åben og ærlig, og vi handler med integritet. Samarbejdet betyder, at vi er vores medarbejdere og vores kunder. Kun i fællesskab kan vi skabe vækst og resultater. Udvikling handler om, at vi altid stræber efter at skabe bedre, enkle løsninger i alt, hvad vi gør, og driver vores forretning på en ansvarlig og stadig mere bæredygtig måde,” siger Gadegaard.

About Author

Kategorier