Dekra opruster på direktionsgangen

I dag er der 600 medarbejdere i DEKRAs danske division. Den 1. september tiltræder endnu en kollega ved navn Sofia Wulff, der tiltræder som Marketingsdirektør hos DEKRA.

Sofia Wulff har en solid baggrund inden for marketing og strategisk kommunikation. Med flere års erfaring med udvikling og eksekvering af succesrige marketingtiltag har hun etableret sig som en dygtig og visionær marketingprofil. Hendes evne til at forstå markedets dynamik, identificere vækstmuligheder og opbygge stærke kunderelationer vil utvivlsomt bidrage til DEKRAs fortsatte vækst.

“Vi er glade for at byde Sofia Wulff velkommen til DEKRA,” oplyser Christen Bagger, Adm. direktør i DEKRA til AutoNews Business. “Hendes ekspertise inden for marketing og hendes kærlighed til at skabe en levende kunderejse vil spille en afgørende rolle i vores fortsatte mål om at udvide vores rækkevidde og positionere os som branchens foretrukne valg.”

Sofia Wulff udtaler: “Jeg glæder mig til at blive en del af DEKRAs team og bidrage til virksomhedens vækst. Jeg ser frem til at samarbejde med mine nye dygtige kollegaer og udvikle strategier, der vil styrke DEKRA’s brand og synlighed.

DEKRA leverer førsteklasses tjenester til sine kunder, kursister og borgere, og tilføjelsen af Sofia Wulff til holdet markerer et skridt i retning af at opnå målet med at styrke kunderejsen – fra branding og marketing til service. Hendes erfaring og viden vil spille en afgørende rolle i at udforme og implementere effektive marketing strategier, der understøtter virksomhedens fortsatte succes.

Sikkerhed er det brændstof, der driver os

Der findes ingen garantier i livet. Hvad der er sikkert i dag, er ikke nødvendigvis sikkert i morgen. Det er blevet sværere at forudse fremtiden – og vigtigere for verden at tage sikkerhed alvorligt.

Firmaets moderorganisation opstod i 20ernes Berlin i udstødningen af første verdenskrig og demokratiseringen af bilen. I en tid før sikkerhedsseler og firehjulstræk. I 1925, hvor ideen om tekniske sikkerhedseftersyn var lige så banebrydende som bilerne, der skulle inspiceres.

Sikkerhed er stadig det brændstof, der driver DEKRA. Det gælder uanset, om de syner biler, træner mennesker i at blive bedre kørende eller rådgiver virksomheder for en sikkerheds skyld. Og sikkerhed er også den røde tråd, når det kommer til økonomi. For pengene, de tjener, beholder de på egne hænder, så de kan investere det i øget sikkerhed for flere i Danmark.

Deres aktiviteter favner bredt, men det hele peger på sikkerhed. Og fremad på en mere bæredygtig verden. For også kloden har brug for sikkerhed i form af mere nænsom behandling. Derfor har de indstillet GPS’en mod et 2025, hvor de blandt andet er CO2-neutrale og bruger 100% grøn energi.

About Author

Kategorier