Photo PressConnect

FTZ stopper som sponsor efter 9 års sponsorat på Auto Awards

Hvert år valfarter den danske bil- autobranche fra nær og fjern for at blive hyldet i de forskellige Award kategorier til den årlige prisuddeling Auto Awards, der er blevet afholdt hvert år siden 2015 i Cirkusbygningen København.

Lige siden Auto Awards fødsel har FTZ Autodele & Værktøj A/S været medsponsor. Autogrossisten har i år valgt at ikke gentegne et sponsorat efter 9 års sponsorship. Beslutningen er taget for at allokere ressourcerne til at fokusere på at fremme mekanikerfaget blandt unge via Tun Din Fremtid, lyder det i en pressemeddelelse som AutoNews Business har modtaget her til morgen.

“Vi har valgt at allokere vores fokus på Tun Din Fremtid, fordi vi ser en vigtigere opgave i at bruge ressourcerne på at inspirere flere unge mennesker til at vælge mekanikerfaget, hvilket kan ske via Tun Din Fremtid. Det er essentielt for os at sikre, at der er en stærk og kvalificeret fremtidig arbejdsstyrke inden for autobranchen. Vores tre værdier; Ordentlighed, samarbejde, og udvikling, repræsenterer rigtig fint de trends vi ser blandt rigtig mange unge. De ønsker et meningsfyldt arbejde, de kan være stolte af, og hvor de har gode kolleger. Og det er mekanikerfaget en spejling af,” siger CEO i FTZ, Michael Gadegaard til AutoNews Business.

Michael Gadegaard understreger, at FTZ er taknemmelig for den støtte og anerkendelse, som selskabet gennem årene har modtaget gennem Auto Awards Danmark.

“Men tiden er til et nyt fokus og give en hånd til at sikre vores fags fremtid, og det vil vi i fremtiden have vores fokus på,” siger Michael Gadegaard.

Auto Awards takker i forlængelse af pressemeddelelsen FTZ for at have været medsponsor igennem alle 9 år på Auto Awards siden 2015.

About Author

Kategorier