Den sidste lampe er i bogstavlig forstand lige slukket i Odense Congress Center for den årlige tilbagevendende FTZ messe. Fagmessen kørte over to dage, hvor 10.000 gik igennem døren på de 18.000 fynske messe kvadratmeter.
Messen havde i år 180 udstillere, der præsenterede eksisterende, såvel nye produkter og videndeling.
Eftermarkedet er sultne efter faglighed, samt efter en arbejdsdag i forretningen og messebesøg. Det betød servering af 5.000 bøfsandwich’er, 800 liter bøfsauce, 2,4 tons biksemad og 750 liter bearnaisesauce til gæsterne over de 2 dage messen varede.
“Vores mål er at gøre FTZ Messen til en oplevelse, hvor man går hjem med ny viden, nye kontakter og en følelse af, at man har været en del af noget større. Feedbacken fra dette års messe bekræfter, at vi er på rette vej, og vi ser allerede frem til at byde velkommen til endnu flere deltagere og udstillere i 2025,” fortæller FTZ’s CEO Michael Gadegaard.