Bang & Olufsen har efter en spændende Formel 1-sæson offentliggjort forlængelsen af partnerskabet med Scuderia Ferrari. Samarbejdet gælder for Formel 1-sæsonerne 2024 og 2025.
Når Formel 1 i næste måned går i gang, får Bang & Olufsen endnu en gang sit logo på Ferraris F1-bil med en fremtrædende og synlig placering. Bang & Olufsen kommer de næste to sæsoner til at fortsætte samarbejdet med Maranello- teamet om at skabe unikke lydoplevelser – både på Formel 1-banen, men også i Bang & Olufsens butikker verden over.
I 2023-sæsonen afholdt Bang & Olufsen en række succesfulde Formel 1-events i selskabets butikker. Her demonstrerede selskabet, hvordan Bang & Olufsens udvalg af high-end TV og højttalere giver Formel 1-fans den absolut mest kraftfulde og fængslende seeroplevelse, når de følger konkurrencen uden for banen.
Bang & Olufsens partnerskab med Scuderia Ferrari rækker ud over samarbejdet med racer-divisionen, og i 2024 vil de to brands også lancere endnu flere nye og spændende special edition-produkter, ligesom det skete i 2023.
CEO for Bang & Olufsen, Kristian Teär, er begejstret for, hvad 2024-sæsonen vil bringe:
“Vi har været meget tilfredse med vores partnerskab med Scuderia Ferrari, og vi håber, at vi kommer til at udvikle og styrke vores samarbejde endnu mere i den kommende sæson. Som Ferrari har vi hos Bang & Olufsen en stolt tradition med at levere præstationer i verdensklasse, banebrydende innovation og ikke mindst enestående håndværk. Sidste år viste vi Ferrari-elskere og Formel 1-fans verden over, hvilke fantastiske oplevelser vores produkter kan give, og jeg er glad for, at vi kan fortsætte med at arbejde sammen om at skabe endnu flere magiske øjeblikke.”
Lorenzo Giorgetti, Chief Revenue Officer i Scuderia Ferrari, udtrykker også stor begejstring for partnerskabet:
“Med en fremragende partner som Bang & Olufsen kan vi fortsætte med at tilbyde vores gæster ved Grand Prix’er en førsteklasses oplevelse. Bang & Olufsen er, ligesom os, drevet af konstant teknologisk udvikling, en passion for smukke ting og en fortsat stræben efter innovation. Jeg er sikker på, at vi i de kommende år vil få mest muligt ud af vores partnerskab og skabe muligheder til gavn for begge selskaber.”