Grossisten FTZ Autodele & Værktøj A/S har i samarbejde med konsulentfirmaet Make a Difference (MAD) og Erhvervsakademi Sydvest udviklet en ny uddannelse, ‘Salg og Salgspsykologi’, målrettet virksomhedens salgskorps. Initiativet sigter mod at styrke og udvikle salgsteamets kompetencer gennem en række temadage og workshops med fokus på salg, ledelse og strategisk eksekvering. Salgschef Kasper Hammann forklarer, at uddannelsen markerer begyndelsen på en dybdegående indsats for at professionalisere og styrke kompetencerne inden for FTZ’s salgsorganisation. Erhvervsakademi Sydvests efteruddannelsestilbud, Smart Academy, bidrager med erfaring i at skræddersy uddannelsesforløb til både private og offentlige virksomheder, hvilket skaber værdi for både den enkelte deltager og...
About Author
ANDRE ARTIKLER DER KAN HAVE RELEVANS FOR DIG
-
Det nordiske elbilssalg har fremgang viser tal fra første kvartal i 2025
-
Udpeger ny direktør der skal styrke autonom mobilitet i Norden og DACH
-
Kørselsfradrag for landets studerende er på trapperne
-
Digital købsmodel har åbnet døren til stærkere kunderelationer hos Ejner Hessel A/S
-
Ny aftale accelererer den grønne omstilling af tung transport