Norlys er blevet valgt som opladningspartner og skal fremover udvikle, etablere og drive busselskabets samlede ladeinfrastruktur og understøtte rejsen mod en fossilfri busflåde. Hvert år kører busserne fra VIKINGBUS, der er Danmarks største busselskab, i alt omkring 60 millioner kilometer. I dag er det omkring 14 procent af selskabets busser, der kører på el, men fremover skal der føjes endnu flere eldrevne busser til flåden. Derfor har VIKINGBUS og Norlys indgået et samarbejde, hvor Norlys som opladningspartner skal understøtte selskabets omstilling til en fossilfri busdrift. – Vi mærker allerede en stærkt stigende efterspørgsel på eldrevne busser – særligt i de offentlige...
About Author
ANDRE ARTIKLER DER KAN HAVE RELEVANS FOR DIG
-
Italiensk højesteretsdom sender chokbølger gennem forsikringsbranchen
-
Bjarne Nielsen indgår nyt samarbejde for at styrke værkstedet i Kolding
-
Nyt samarbejde skal løfte gennemsigtighed og databrug i bilbranchen
-
Idag går startskuddet: Fransk performancemærke lanceres hos fire danske forhandlere
-
Stort biludlejningsfirma henter chef fra landsdækkende kæde

